Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Klauzule informacyjne
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Moja sprawa
  • Programy
  • Strategia
  • Og艂oszenia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  • Wybory 2018
  • Platforma zakupowa
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj
    Z.Publiczne 2009 /Przebudowa Gminnego O艣rodka Kultury i Czytelnictwa聽w Sko艂yszynie/




    Og艂oszenie o zam贸wieniu


    Nowa strona 1

    Sko艂yszyn, dn. 2009-09-14

    znak sprawy: GPIR-i-340/9/09

    OG艁OSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

    W贸jt Gminy w Sko艂yszynie

    38-242 Sko艂yszyn 12

    tel/fax (0-13)4491062do64

    Post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego na:

    聞Przebudowa Gminnego O艣rodka Kultury i Czytelnictwa w Sko艂yszynie聰 - prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

    WYKONAWCA:

    Firma Produkcyjno-Us艂ugowo-Handlowa 聞BUDGLIM聰 S.Przyby艂o Sp贸艂ka jawna, 38-300 Gorlice, ul. 艢ciegiennego 13

    Cena wybranej oferty: 652 633,99 z艂 brutto

    Data zawarcia umowy: 14 wrzesie艅 2009 r.

    Zenon Szura
    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2994
    Wersja do druku Wersja do druku



    Og艂oszenie o wyborze oferty


    New Page 1


    Sko艂yszyn, dn. 2009-09-02

    znak sprawy: GPIR-i-340/9/09 

     

    OG艁OSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
    W贸jt Gminy w Sko艂yszynie
    38-242 Sko艂yszyn 12
    tel/fax (0-13)4491062do64

    Post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego pn:
    聞Przebudowa Gminnego O艣rodka Kultury i Czytelnictwa w Sko艂yszynie聰
    - prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

    Dane o ofertach:
    Liczba z艂o偶onych ofert: 4 
    Liczba ofert odrzuconych: 0
    Wykaz z艂o偶onych ofert (nie podlegaj膮cych odrzuceniu) i ocena wg kryteri贸w:

    Oferta nr 1:
    P.H.U. 聞FAMILIA聰 Mateusz Dziki Strzeszyn 342 38-340 Biecz. 
    Warto艣膰 z艂o偶onej oferty (brutto): 734 178,38 z艂. Okres gwarancji: 24 m-ce 
    Cena: 652 633,99 / 734 178,38 = 0,8889 x 100 x 95 % = 84,45 pkt
    Okres gwarancji: 24 / 40 = 0,6 x 100 x 5 % = 3 pkt
    RAZEM: 87,45 pkt

    Oferta nr 2:
    Firma Produkcyjno-Us艂ugowo-Handlowa 聞BUDGLIM聰 S.Przyby艂o Sp贸艂ka jawna, 38-300 Gorlice, ul. 艢ciegiennego 13. 
    Warto艣膰 z艂o偶onej oferty (brutto): 652 633,99 z艂. Okres gwarancji: 36 m-cy 
    Cena: 652 633,99 / 652 633,99 = 1 x 100 x 95 % = 95 pkt
    Okres gwarancji: 36 / 40 = 0,9 x 100 x 5 % = 4,5 pkt
    RAZEM: 99,5 pkt

    Oferta nr 3:
    Przedsi臋biorstwo Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. w Ja艣le, 38-200 Jas艂o, ul. Bednarska 6. 
    Warto艣膰 z艂o偶onej oferty (brutto): 773 512,61 z艂. Okres gwarancji: 36 m-cy 
    Cena: 652 633,99 / 773 512,61 = 0,8437 x 100 x 95 % = 80,15 pkt
    Okres gwarancji: 36 / 40 = 0,9 x 100 x 5 % = 4,5 pkt
    RAZEM: 84,65 pkt

    Oferta nr 4:
    Firma Handlowa 聞ELA聰 Hurtownia Materia艂贸w Budowlanych Jasielskie Przedsi臋biorstwo In偶ynieryjno-Budowlane Sp. z o.o. 38-200 Jas艂o, ul. Towarowa 27. 
    Warto艣膰 z艂o偶onej oferty (brutto): 703 126,38 z艂 (po poprawieniu omy艂ki). Okres gwarancji: 40 m-cy 
    Cena: 652 633,99 / 703 126,38 = 0,9282 x 100 x 95 % = 88,18 pkt
    Okres gwarancji: 40 / 40 = 1 x 100 x 5 % = 5 pkt
    RAZEM: 93,18 pkt

    Wybrano ofert臋:
    Firma Produkcyjno-Us艂ugowo-Handlowa 聞BUDGLIM聰 S.Przyby艂o Sp贸艂ka jawna, 38-300 Gorlice, ul. 艢ciegiennego 13
    Cena wybranej oferty: 652 633,99 z艂 brutto

    Wyboru oferty dokonano zgodnie z art. 91 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p贸聼n.zm.).
    Wykonawca spe艂nia warunki udzia艂u w post臋powaniu, oferta nie podlega odrzuceniu.

    Zenon Szura
    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2891
    Wersja do druku Wersja do druku



    OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - roboty budowlane


    Nowa strona 1

      OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - roboty budowlane

    Sko艂yszyn: Przebudowa Gminnego O艣rodka Kultury i Czytelnictwa                 w Sko艂yszynie
    Numer og艂oszenia: 261072 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009

     

    Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe.

    Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJ慕CY

    I. 1) NAZWA I ADRES: W贸jt Gminy w Sko艂yszynie , 12, 38-242 Sko艂yszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50.

                          Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.bip.skolyszyn.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ慕CEGO: Administracja samorz膮dowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA

    II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego:Przebudowa Gminnego O艣rodka Kultury i Czytelnictwa w Sko艂yszynie聰.

    II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Przedmiot zam贸wienia obejmuje przebudow臋 Gminnego O艣rodka Kultury i Czytelnictwa                            w Sko艂yszynie. W przyziemiu obiektu znajduje si臋 pracownia komputerowa, pracownie, magazyny, kot艂ownia, warsztat, zaplecza sanitarne oraz powierzchnie komunikacyjne.              Na parterze obiektu znajduje si臋 czytelnia z bibliotek膮, sala wielofunkcyjna, kuchnia - (projektuje si臋 przebudow臋 na sal臋 wielofunkcyjn膮), pomieszczenia biurowe, sanitarne                 i socjalne, magazyny, powierzchnie komunikacyjne. Przebudowa polega na przebudowie wej艣膰 do budynku, wykonaniu nowych otwor贸w okiennych celem poprawy o艣wietlenia              w funkcjonuj膮cych: sali zaj臋膰 ruchowych, oraz w pracowniach, przebudowy wewn臋trznej pod k膮tem potrzeb okre艣lonych przez Inwestora oraz termomodernizacji 艣cian (docieplenie, elewacja zewn臋trzna) i powierzchni dachu wraz z wymian膮 pokrycia, roboty zewn臋trzne (schody, podesty, doj艣cia do budynku z kostki brukowej). W ramach rob贸t wewn臋trznych przewidziane jest wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie tynk贸w, posadzek, roboty 艣lusarskie, malowanie, wykonanie ca艂kowicie nowej instalacji elektrycznej i odgromowej, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (z wymian膮 ruroci膮g贸w i grzejnik贸w) oraz przebudowa kot艂owni centralnego ogrzewania z w臋glowej na gazow膮 wraz z budow膮 instalacji gazowej i elektrycznej do kot艂owni. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na dwa etapy, pierwszy etap do wykonania w roku 2009 r., drugi do wykonania w 2010 r.             W ramach I etapu (2009r.) zawiera si臋 wykonanie nast臋puj膮cych rob贸t: roboty rozbi贸rkowe, roboty murowe, roboty 偶elbetowe, tynki i ok艂adziny wewn臋trzne (cz臋艣膰), posadzki (cz臋艣膰), wymiana stolarki drzwiowej, budowa instalacji elektrycznej, przebudowa instalacji c.o., przebudowa kot艂owni c.o. W ramach II etapu (2010r.) zawiera si臋 wykonanie nast臋puj膮cych rob贸t: tynki i ok艂adziny wewn臋trzne (pozosta艂e), posadzki (pozosta艂e), malowanie, termomodernizacja dachu wraz z wymian膮 pokrycia i instalacj膮 odgromow膮, wymiana stolarki okiennej, kraty okienne, termomodernizacja 艣cian zewn臋trznych, roboty zewn臋trzne..

    II.1.4) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 45.21.23.00-9, 45.11.00.00-1, 45.23.32.22-1, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.26.25.20-2, 45.26.27.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.42.11.00-5, 45.43.11.00-8, 45.44.00.00-3.

    II.1.5) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie.

     

    II.1.7) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych: tak.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako艅czenie: 30.09.2010 r.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ慕CE ZAM脫WIENIA

    Informacja na temat wadium: Zamawiaj膮cy nie 偶膮da wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIA艁U

                          Opis warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tych warunk贸w: O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 Wykonawcy, kt贸rzy: 1. Posiadaj膮 niezb臋dne uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅. 2. Posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz dysponuj膮 potencja艂em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania w/w zadania, lub przedstawi膮 pisemne zobowi膮zanie innych podmiot贸w do udost臋pnienia potencja艂u technicznego i os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, w tym: 1/ Dysponuj膮 lub b臋d膮 dysponowa膰 odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tj.: zatrudniaj膮 lub dysponuj膮 co najmniej 10 osobami (pracownikami fizycznymi); 2/ Zatrudniaj膮 lub dysponuj膮: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalno艣ci konstrukcyjno-budowlanej, kierownikiem budowy                        z uprawnieniami budowlanymi w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji              i urz膮dze艅 sanitarnych (w tym: cieplnych i gazowych) oraz kierownikiem rob贸t                          z uprawnieniami w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;.                    3/ Wykonali w okresie ostatnich pi臋ciu lat przed wszcz臋ciem post臋powania (od 31.07.2004 r. do 30.07.2009 r.) co najmniej dwie roboty zwi膮zane z przebudow膮 obiekt贸w u偶yteczno艣ci publicznej (szko艂y, urz臋dy, szpitale, sale gimnastyczne, itp.) o warto艣ci co najmniej 200 000 PLN ka偶da oraz co najmniej dwie roboty zwi膮zane z przebudow膮 kot艂owni centralnego ogrzewania w obiektach u偶yteczno艣ci publicznej. 3. Znajduj膮 si臋             w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, w tym:               1/ Posiadaj膮 艣rodki finansowe w wysoko艣ci co najmniej 500 000 PLN lub posiadaj膮 zdolno艣膰 kredytow膮 w wysoko艣ci 500 000 PLN; 2/ S膮 ubezpieczeni od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci na kwot臋 nie mniejsz膮 ni偶 500 000 PLN.               4. Nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Spos贸b dokonania oceny spe艂nienia wymaganych warunk贸w: 1) przy dokonaniu oceny spe艂nienia warunk贸w Zamawiaj膮cy b臋dzie si臋 kierowa艂 regu艂膮: spe艂nia albo nie spe艂nia; 2) niespe艂nienie chocia偶by jednego warunku (z uwzgl臋dnieniem zapis贸w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkowa膰 b臋dzie wykluczeniem Wykonawcy z post臋powania; ofert臋 Wykonawcy wykluczonego uznaje si臋 za odrzucon膮..

                          Informacja o o艣wiadczeniach i dokumentach, jakie maj膮 dostarczy膰 wykonawcy w celu potwierdzenia spe艂niania warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu: 1. Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nieniu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, zgodnie                  z art.22 ust. 1 PZP oraz 偶e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wz贸r o艣wiadczenia zawarty jest na formularzu ofertowym jako za艂. Nr 4 do SIWZ.                          2. Zamawiaj膮cy 偶膮da w celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - nast臋puj膮cych dokument贸w (w przypadku wsp贸lnego ubiegania si臋 o udzielenie niniejszego zam贸wienia przez dw贸ch lub wi臋cej Wykonawc贸w w ofercie musz膮 by膰 z艂o偶one przedmiotowe dokumenty dla ka偶dego z nich): 1) o艣wiadczenia z艂o偶onego na formularzu jako za艂. nr 4 do SIWZ; 2) odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej - wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert               (w przypadku wsp贸lnego ubiegania si臋 o udzielenie niniejszego zam贸wienia przez dw贸ch lub wi臋cej Wykonawc贸w w ofercie musz膮 by膰 z艂o偶one przedmiotowe dokumenty dla ka偶dego z nich). 3. Zamawiaj膮cy 偶膮da, w celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie, a tak偶e dysponuje potencja艂em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, nast臋puj膮cych dokument贸w (w przypadku wsp贸lnego ubiegania si臋 o udzielenie niniejszego zam贸wienia przez dw贸ch lub wi臋cej Wykonawc贸w oceniany b臋dzie ich 艂膮czny potencja艂 techniczny i kadrowy oraz 艂膮czne kwalifikacje i do艣wiadczenie) - nast臋puj膮cych dokument贸w: 1) o艣wiadczenia z艂o偶onego na formularzu jako za艂. nr 4 do SIWZ; 2) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych                  w okresie ostatnich pi臋ciu lat przed dniem wszcz臋cia post臋powania (od 30.07.2004 r. do 29.07.2009 r.) o udzielenie zam贸wienia w zakresie podobnym do przedmiotu zam贸wienia; aby spe艂ni膰 warunek Wykonawca musi wykaza膰, 偶e wykona艂 co najmniej dwie roboty zwi膮zane z przebudow膮 obiekt贸w u偶yteczno艣ci publicznej (szko艂y, urz臋dy, szpitale, itp.)       o warto艣ci co najmniej 200 000 PLN ka偶da oraz co najmniej dwie roboty zwi膮zane                  z przebudow膮 kot艂owni centralnego ogrzewania w obiektach u偶yteczno艣ci publicznej                 i przed艂o偶y膰 dokumenty, 偶e wykona艂 roboty nale偶ycie (referencje) - zgodnie z wzorem jako za艂. nr 5 do SIWZ; 3) wykazu os贸b, kt贸re b臋d膮 wykonywa膰 niniejsze zam贸wienie           (w wykazie nale偶y wymieni膰 wszystkich pracownik贸w, kt贸rzy b臋d膮 wykonywa膰 zam贸wienie, w tym co najmniej: 10 os贸b (pracownik贸w fizycznych wraz z pe艂nionymi funkcjami przy realizacji zam贸wienia) oraz: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalno艣ci konstrukcyjno- budowlanej, kierownika budowy                          z uprawnieniami budowlanymi w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji               i urz膮dze艅 sanitarnych (w tym: cieplnych i gazowych) i kierownika rob贸t z uprawnieniami w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - do wykazu nale偶y do艂膮czy膰: uprawnienia kierownik贸w budowy i rob贸t oraz za艣wiadczenie z w艂a艣ciwej OIIB stwierdzaj膮ce przynale偶no艣膰 do izby i aktualnie op艂acane sk艂adki - zgodnie z wzorem jako za艂. nr 4 do SIWZ; 3a) pisemnego zobowi膮zania innych podmiot贸w do udost臋pnienia os贸b niezb臋dnych do wykonania zam贸wienia, je偶eli w wykazie, o kt贸rym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskaza艂 osoby, kt贸rymi b臋dzie dysponowa艂. 4. Zamawiaj膮cy 偶膮da, w celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, nast臋puj膮cych dokument贸w (w przypadku wsp贸lnego ubiegania si臋 o udzielenie niniejszego zam贸wienia przez dw贸ch lub wi臋cej Wykonawc贸w oceniany b臋dzie ich 艂膮czna sytuacja finansowa), nast臋puj膮cych dokument贸w: 1) o艣wiadczenia z艂o偶onego na formularzu jako za艂. nr 4 do SIWZ;                      2) informacji banku lub sp贸艂dzielczej kasy oszcz臋dno艣ciowo - kredytowej, w kt贸rych Wykonawca posiada rachunek potwierdzaj膮cej wysoko艣膰 posiadanych 艣rodk贸w finansowych w kwocie co najmniej 500 000 PLN lub zdolno艣膰 kredytow膮 Wykonawcy, wystawionej nie wcze艣niej ni偶 trzy miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert                (z informacji banku potwierdzaj膮cej posiadanie zdolno艣ci kredytowej musi jasno wynika膰, 偶e Wykonawca tak膮 zdolno艣膰 posiada bez spe艂niania jakichkolwiek dodatkowych warunk贸w); 3) aktualn膮 polis臋 od odpowiedzialno艣ci cywilnej lub inny dokument potwierdzaj膮cy, 偶e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej                   w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci na kwot臋 co najmniej 500.000 PLN - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiaj膮cy przyjmie, i偶 sum膮 ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i 艣redniego kursu tej waluty, okre艣lonego przez Narodowy Bank Polski na dzie艅 wszcz臋cia post臋powania o udzielenie niniejszego zam贸wienia. 5. Je偶eli Wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokument贸w na potwierdzenie uprawnienia do wykonania okre艣lonej dzia艂alno艣ci Wykonawca post臋puje zgodnie z 搂 2 rozporz膮dzenia Prezesa Rady Ministr贸w z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaj贸w dokument贸w, jakich mo偶e 偶膮da膰 zamawiaj膮cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog膮 by膰 sk艂adane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 6. Zamawiaj膮cy wymaga, aby 偶膮dane przez niego dokumenty zosta艂y z艂o偶one w formie orygina艂u lub kserokopii po艣wiadczonej za zgodno艣膰                          z orygina艂em przez wykonawc臋..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

                          1 - Cena - 95

                          2 - Okres gwarancji - 5

    IV.2.2) Wykorzystana b臋dzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: www.bip.skolyszyn.pl.

    Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Urz膮d Gminy w Sko艂yszynie 38-242 Sko艂yszyn 12, pok. nr 23, tel. 13 4491062-64 w. 51 lub 13 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30 (wersja elektroniczna udost臋pniania jest bezp艂atnie, wersja papierowa za odp艂atno艣ci膮 w wys. 50 z艂 brutto).

    IV.3.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty (orygina艂 i kopia) nale偶y sk艂ada膰                    w Urz臋dzie Gminy w Sko艂yszynie - pok. Nr 8 UG Sko艂yszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 opr贸cz sob贸t i dni ustawowo wolnych od pracy.

    IV.3.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert).

    IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz膮ce finansowania projektu/programu ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej: Zamawiaj膮cy odst臋puje od pobierania zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. Zadanie b臋dzie wsp贸艂finansowane ze 艣rodk贸w Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszar贸w Wiejskich, Program Rozwoju Obszar贸w Wiejskich na lata 2007-2013 - w ramach dzia艂ania Odnowa i rozw贸j wsi..

     

     

    Zenon Szura
    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 3294
    Wersja do druku Wersja do druku
    Za艂膮czniki
    SIWZ - Przebudowa GOKiC Sko艂yszyn.pdf
    Za艂.Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc
    Za艂.Nr 2 do SIWZ - projekt umowy.doc
    Za艂.Nr 3 do SIWZ.SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROB脫T BUDOWLANYCH.pdf
    Za艂.Nr 3.1.Kosztorys 艣lepy - 1 etap.pdf
    Za艂.Nr 3.1.Przedmiar - 1 etap.pdf
    Za艂.Nr 3.2.Kosztorys 艣lepy - 2 etap.pdf
    Za艂.Nr 3.2.Przedmiar - 2 etap.pdf
    Za艂.Nr 3.3 do SIWZ.Pozwolenie na budow臋.pdf
    Za艂.Nr 3.4 do SIWZ.Proj.bud.opis. - przebudowa GOK w Sko艂yszynie.pdf
    Za艂.Nr 3.4.1.proj.bud.rys.nr 1.pdf
    Za艂.Nr 3.4.2.proj.bud.rys.nr 2.pdf
    Za艂.Nr 3.4.3.proj.bud.rys.nr 3.pdf
    Za艂.Nr 3.4.4.proj.bud.rys.nr 4.pdf
    Za艂.Nr 3.4.5.proj.bud.rys.nr 5.pdf
    Za艂.Nr 3.4.6.proj.bud.rys.nr 6.pdf
    Za艂.Nr 3.4.7.proj.bud.rys.nr 7.pdf
    Za艂.Nr 3.4.8.proj.bud.rys.nr 8.pdf
    Za艂.Nr 3.4.9.proj.bud.rys.nr 9.pdf
    Za艂.Nr 3.4.10.proj.bud.rys.nr 10.pdf
    Za艂.Nr 3.4.11.proj.bud.rys.nr 11.pdf
    Za艂.Nr 3.4.12.proj.bud.rys.nr 12.pdf
    Za艂.Nr 3.4.13.proj.bud.rys.nr 13.pdf
    Za艂.Nr 3.4.14.proj.bud.rys.nr 14.pdf
    Za艂.Nr 3.4.15.proj.bud.rys.nr 15.pdf
    Za艂.Nr 3.4.16.proj.bud.rys.nr 16.pdf
    Za艂.Nr 3.4.17.proj.bud.rys.nr 17.pdf
    Za艂.Nr 3.4.18.proj.bud.rys.nr 18.pdf
    Za艂.Nr 3.4.19.proj.bud.rys.nr 19.pdf
    Za艂.Nr 3.5 do SIWZ.Proj. budowl. - instalacje elektryczne.pdf
    Za艂.Nr 3.6 do SIWZ.Proj. budowl. inst.c.o.opis.pdf
    Za艂.Nr 3.6.1.Proj. inst.c.o.rys.S-1.pdf
    Za艂.Nr 3.6.2.Proj. inst.c.o.rys.S-2.pdf
    Za艂.Nr 3.6.3.Proj.inst.c.o.rys.S-3.pdf
    Za艂.Nr 3.6.4.Proj.inst.c.o.rys.S-4.pdf
    Za艂.Nr 3.7 do SIWZ.Kot艂ownia.Pozwolenie na budow臋.pdf
    Za艂.Nr 3.8 do SIWZ.Proj.przebud.kotr艂owni.opis.pdf
    Za艂.Nr 3.8.1.Proj. przebud.kot艂owni.rys.S-1.pdf
    Za艂.Nr 3.8.2.Proj. przebud.kot艂owni.rys.S-2.pdf
    Za艂.Nr 3.9 do SIWZ.Proj.budowl. -instalacja elektryczna kot艂ownia.pdf
    Za艂.Nr 3.10 do SIWZ.Proj.inst.gaz.przebud.kot艂owni.pdf
    Za艂.Nr 4 do SIWZ - o艣wiadczenie.doc
    Za艂.Nr 5 do SIWZ - wykaz rob贸t.doc




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.073 sekund